Direktlänk till inlägg 16 december 2008

Angels and Airwaves :D

Av Lina - 16 december 2008 03:47

Linnea och jag sag AVA i fredags och det var GRYMT. De spelade pa Pipeline Cafe och vi dansade som galningar. Jag maste erkanna att vi i princip sag hoga ut nar vi dansade runt, och det trodde alla runt omkring ocksa haha. Vi var de ENDA som dansade/hoppade. Alla andra var LAMA. Vi agde sonder tillsammans med AVA helt enkelt ;P

 
 
Kräftan!

Kräftan!

16 december 2008 21:36

Kan säga såhär! När man har läst om era små äventyr har man ju fattat att ni har haft det sjukt kul, men måste säga att jag aldrig varit riktigt avundsjukt förrän NU! Angels and Airwaves??? Du måste skämta :P. De är ju RÄTT sköna om man säger så...

http://tennisfia.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 27 april 2010 15:55

MEN TJA!! Jag har inte loggat in på min blogg på  drygt ett år, för det finns väl ingen anledning eftersom jag inte uppdaterar den längre. Men så kom jag på att det kan ju vara trevligt att kolla till den lite och jag blev förvånad över hur många som...

Av Lina - 10 januari 2009 13:53

Fredag den 19:e december landade vi på Arlanda. Flygresan hade gått galant. Vi möttes på flygplatsen av vänner och familj och även då blev det mycket tårar. Det var glädje blandat med stor sorg. Vi insåg väl då båda att vår resa var slut och att vi n...

Av Lina - 10 januari 2009 13:30

Sista tiden på Hawaii var fantastisk. Sista veckorna blev fyllda med en del drama och lite oväntade vändningar i både väder och annat, samt att det låg en hel del stress över oss då vi visste att vår tid höll på att rinna ut. Sen tog pluggande till v...

Av Lina - 17 december 2008 02:40

ANTLIGEN var sista dagen kommen av evigt pluggande! Den har terminen har varit helt galen for lina som har spenderat mycket tid i biblioteket och inte alls tillrackligt med tid pa stranden. Jag var sa taggad over att ga upp och ta mitt sista final ex...

Av Lina - 16 december 2008 03:46

Vi har tagit farval av ett gang vanner redan.. de flesta. Det ar helt osant sorgligt och tararna forsar saklart. Har har vi skaffat tonvis med vanner for livet over hela varlden. ...

Ovido - Quiz & Flashcards