Direktlänk till inlägg 12 oktober 2007

tiden går trots allt snabbt...

Av Lina - 12 oktober 2007 12:14

Kan tyckas att jag är tidigt ute. Eftersom jag inte kommer inta Hawaiis vita stränder förrän i slutet av december. Men jag har trots allt EXTREMT lite att göra på jobbet idag. Så NU fick bli det perfekta tillfället.



Sitta vid datorn under mitt år där borta kommer jag göra så lite som möjligt. Hålla kontakten med folk här hemma kommer alltså inte vara prioritet nr 1 på min fritid. Därav att jag istället låter folk (som vill) ha koll på ställningarna genom en blogg. Min blogg. Den här bloggen. Klockrent tycker jag själv. Och det vågar jag säga eftersom jag inte är den första som gör en "reseblogg". www.metrobloggen.se/saraatbyu är en mycket trevlig en. Spana in den om ni vill ;) www.tege.bloggagratis.se innehåller också massa spännande läsning... fast det är ingen "reseblogg", men är absolut värd att nämna ändå.




Alltså. Här kan ni ta del av mitt år på Hawaii (när det väl börjar...). Och glädjas med mig, njuta av allt spännande jag kommer dela med mig av (?) samt kanske avundas en smula.



Jag njuter av min "sista" tid här i Sverige. Är trots allt väldigt förtjust i detta land. I morse njöt jag speciellt mycket när den isande kalla vinden hittade in i varenda vrå på vägen till jobbet. Det kassa duggregnet vätte jackan, håret och ansiktet. Synd att jag missar nästa höst...



Tack och hej.

 
 
Malin

Malin

29 maj 2008 01:02

ÅHHH herrejäklar!

Sitter hemma i (tråkiga) Sverige och surfar runt på bloggagratis.se, några klick klick klick och vips så hamnade jag på din blogg.

Jag är VÄLDIGT avunsjuk på dig. Kan man bli annat?

Spenderade 2 (alledeles för korta) veckor på Hawaii i mars, och är sedan dess helt såld!.. Därav min vansinniga avunsjuka! När jag dessutom hittar en bild med en glass från "cold stone" funderade jag för ett kort ögonblick om det inte var dags att fara tillbaka! :P

Hursom helst, jag kände bara att jag ville lämna en kommentar nu när jag läst lite här :)

http://mine.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Karolina Bergluna

21 oktober 2008 18:24

Hej! Hoppas att du har det jätte bra! Jag var hemma hos dig i fredags och lördags och vi sov i ditt rum! Alla var där förutom du!=( Det kändes konstig att sova i ditt rum när inte du var där! =)JAg vill också till hawaii när jag blir stor! Det värkar jätte jätte... roligt! Hoppas du har det bäst! Många Kramar Karolina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 27 april 2010 15:55

MEN TJA!! Jag har inte loggat in på min blogg på  drygt ett år, för det finns väl ingen anledning eftersom jag inte uppdaterar den längre. Men så kom jag på att det kan ju vara trevligt att kolla till den lite och jag blev förvånad över hur många som...

Av Lina - 10 januari 2009 13:53

Fredag den 19:e december landade vi på Arlanda. Flygresan hade gått galant. Vi möttes på flygplatsen av vänner och familj och även då blev det mycket tårar. Det var glädje blandat med stor sorg. Vi insåg väl då båda att vår resa var slut och att vi n...

Av Lina - 10 januari 2009 13:30

Sista tiden på Hawaii var fantastisk. Sista veckorna blev fyllda med en del drama och lite oväntade vändningar i både väder och annat, samt att det låg en hel del stress över oss då vi visste att vår tid höll på att rinna ut. Sen tog pluggande till v...

Av Lina - 17 december 2008 02:40

ANTLIGEN var sista dagen kommen av evigt pluggande! Den har terminen har varit helt galen for lina som har spenderat mycket tid i biblioteket och inte alls tillrackligt med tid pa stranden. Jag var sa taggad over att ga upp och ta mitt sista final ex...

Av Lina - 16 december 2008 03:47

Linnea och jag sag AVA i fredags och det var GRYMT. De spelade pa Pipeline Cafe och vi dansade som galningar. Jag maste erkanna att vi i princip sag hoga ut nar vi dansade runt, och det trodde alla runt omkring ocksa haha. Vi var de ENDA som dansade/...

Ovido - Quiz & Flashcards