Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av Lina - 28 oktober 2008 22:13

Sa. Ni far ursakta, men det blir inte mycket tid vid datorn. Jag vet inte om ni minns men jag ar faktiskt pa hawaii.. och det blir till att spendera mesta tiden utomhus.. och nar jag val sitter vid datorn sa PLUGGAR jag. Jag studerar helt otroligt mycket for att vara pa Hawaii och chilla...


Iaf. Min fodelsedag var kalasbra! Jag fick en fin tarta (mitt smeknamn ar L-frog btw.. Linnea fick L-dog, precis, jag drock det korta straet :P), jag fick aven en film som Linnea gjort till mig, om mig, sen sa fick jag lite smatt och gatt fran alla hall och kanter och paket hemifran :D Mycket trevlig dag med ett tva kalas.. och ett kalas foljande dag... sa det var kuuul!


Vi har aven lart oss ett asballt partytrick som ni kan se illustreras pa bilderna. Det ar gradde gott folk. 


Det ar SJUKT mycket i skolan, annars sa leker livet och jag alskar mitt liv. Snart tar sagan slut dock, men det valjer vi att aldrig tanka pa.

Ovido - Quiz & Flashcards