Alla inlägg den 27 april 2010

Av Lina - 27 april 2010 15:55

MEN TJA!! Jag har inte loggat in på min blogg på  drygt ett år, för det finns väl ingen anledning eftersom jag inte uppdaterar den längre. Men så kom jag på att det kan ju vara trevligt att kolla till den lite och jag blev förvånad över hur många som fortfarande läser min blogg trots att jag aldrig uppdaterar den. Så för mina kära läsare som precis som jag älskar Hawaii och älskar att äventyra på Hawaii (eller att spana på andra som upptäcker Hawaii), kan jag gladeligen informera att det är dags för återbesök, och detta med tillökning! Det blir jag och min Hawaiisyster Linnéa, min käre pojkvän Johan, allas vår käre Micke Pimp/Pimpan, och söte Carro. Vi ska vara där från 28 maj till 14 juni. Inte riktigt lika länge som förra gången alltså… men vi ska äventyra varje dag till hundra procent och det kommer bli HELT fantastiskt. Jag kom alltså precis på den geniala idén att blogga om vår resa, själviskt vore ju annat! Att inte låta alla som vill ta del av det vi kommer uppleva känns ju oansvarigt och lite smydrygt. Ni förstår ju själva att det blir bäst på det här sättet. SÅ, välkommen tillbaka till bloggvärlden vill jag säga till mig själv. Bloggandet börjar dock inte officiellt förrän den 28:e maj, men nu drar alla fall Hawaiipeppen igång! Här får ni lite försmak!


    

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards