Direktlänk till inlägg 5 juni 2008

Efter solsken kommer regn

Av Lina - 5 juni 2008 20:16

Nu har det regnat i tva dagar. Typ. Jattemysigt. Igar efter en dag av plugg (Lina) & jobb (Linnea) akte vi till Sunset Beach for att det klarnade upp pa eftermiddagen. Vi kom dit strax fore fem. Vi hangde dar med ett gang andra folk fran skolan. Vi snorklade medan nagra killpolare fiskade med "spjut". Helt fantastiskt vad vackert det ska vara da! Vi simmade runt och tittade pa revet och sma fiskarna i ca 45 minuter. Helt GALET att folk surfar dar. Slar man i revet ar man ju kord kanns det som, och har man otur spolas man ner i nagon av grottorna. Men hey... det ar det val vart antar jag. Iaf coolt att veta hur det ser ut dar under!


I morse oste det ner och det var sa myyysigt att ligga och dra sig nar det plipp, ploppade for fullt. Vi har ju inga fonster man kan stanga direkt, sa det later som om att man ligger ute i regnet. Idag ska vi pa hajk med Mike och Spencer. Hajken ar 4-5 timmar lang och vi ar taggade som fa, men far se hur det blir nu med tanke pa vadret. 



 
 
Ingen bild

mamsen

6 juni 2008 08:46

Hej Gumman!
Här hemma är det sol,sol,sol. Riktigt varmt är det också. Fantastiskt och skolan har inte slutat ännu. Vi har haft fint väder i säkert 3 veckor, inte lika varmt hela tiden dock. I går var vi och grattade Sophia för studenten, hon var jätteglad. Ja, vi fick med dig i gratulationen ända från Hawaii. De hade gjort en frågeslinga om Sophia, där vi hade behövt lite stöd på vissa frågor, men vi var långt ifrån sämst, hade bara ett poäng sämre än Barbro. Pappa har börjat kämpa med vår altan, den kommer att äga i hela Vendelsö.Vad skriver man om den stackars bibliotekskillen, fruktansvärt. Måste vara svårt för familjen. Du har inte kommenterat ert dyk,det verkar som att det gick bra, var det ok med öronen denna gång? Hoppas att ni kom ut på hajk och att det var trevligt. Nu måste jag hjälpa till med altanbygget om den skall bli klar till du kommer hem,hehe. Puss o Kram mamma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 27 april 2010 15:55

MEN TJA!! Jag har inte loggat in på min blogg på  drygt ett år, för det finns väl ingen anledning eftersom jag inte uppdaterar den längre. Men så kom jag på att det kan ju vara trevligt att kolla till den lite och jag blev förvånad över hur många som...

Av Lina - 10 januari 2009 13:53

Fredag den 19:e december landade vi på Arlanda. Flygresan hade gått galant. Vi möttes på flygplatsen av vänner och familj och även då blev det mycket tårar. Det var glädje blandat med stor sorg. Vi insåg väl då båda att vår resa var slut och att vi n...

Av Lina - 10 januari 2009 13:30

Sista tiden på Hawaii var fantastisk. Sista veckorna blev fyllda med en del drama och lite oväntade vändningar i både väder och annat, samt att det låg en hel del stress över oss då vi visste att vår tid höll på att rinna ut. Sen tog pluggande till v...

Av Lina - 17 december 2008 02:40

ANTLIGEN var sista dagen kommen av evigt pluggande! Den har terminen har varit helt galen for lina som har spenderat mycket tid i biblioteket och inte alls tillrackligt med tid pa stranden. Jag var sa taggad over att ga upp och ta mitt sista final ex...

Av Lina - 16 december 2008 03:47

Linnea och jag sag AVA i fredags och det var GRYMT. De spelade pa Pipeline Cafe och vi dansade som galningar. Jag maste erkanna att vi i princip sag hoga ut nar vi dansade runt, och det trodde alla runt omkring ocksa haha. Vi var de ENDA som dansade/...

Ovido - Quiz & Flashcards