Direktlänk till inlägg 13 mars 2008

Photo Shoot

Av Lina - 13 mars 2008 23:00

Ben Stevenson i pojkarnas tennislag har sin storebror har pa besok, Luke Stevenson, som gar nagon sorts fortografutbildning av nagot slag. Han fragade oss redan forsta dagen om vi ville hjalpa honom med ett projekt och bli lite kort tagna pa, men vi sa typ nej.


I sondags fragade han oss om vi inte kunde stalla upp och folja med pa en liten "photo shoot". Va? Nej. Vada for "photo shoot"??? Efter massor med om och men sa vi iaf att vi kunde stalla upp. Han ville att vi skulle ha somriga klanningar pa oss... Nasta dag, mandag, kom Luke och Tommy och plockade upp oss klockan 17. Jag har aldrig kant mig sa obekvam i hela mitt liv, kandes precis stortlojligt. Han hade valt ut en strand och sen placerade han ut oss dar han ville ha oss och sprang runt och fotade. Obekvama med hela situationen som vi var, sa skrattade vi mest och var inte sarskilt duktiga modeller alls. Men han blev riktigt nojd, sa efter det grillade vi och chillade. Bilderna ar for stora sa jag kan inte lagga upp dem har... for det andra vet jag inte ens om jag far lagga upp dem, for att han ska ju anvanda dem i en tavling i skolan, alltsa vill han inte ha dem "cirkulerandes" pa internet. Men vi tog nagra plojbilder efter, och de kan jag ju lagga upp. Ska bara forminska dem forst... nangang under veckan antar jag... Det var iaf lite komiskt. 


I tisdags hade jag en "Source comparison essay" att skriva... istallet akte vi till stranden och det blev stressigt sa jag hann inte skriva ut allt jag behovde for att kunna skriva uppsatsen, sa det blev bara chill. Efter stranden kom vi tillbaka och tittade pa lite tennismatcher.Det ar precis hur kul som helst att kolla pa tennis, speciellt nar man ar som en svamp och suger upp precis allt man ser for att tappert forsoka apa efter, och nar man kanner dem som spelar. Efter tennistittandet blev det en lite tripp  till ett rakstalle dar vi bestallde en harlig raktallrik. Hoho. Sen akte vi hem... och sa spelade jag tennis fran 19.00 till 22.45 ungefar. Superskoj. Gjorde illa vristen pa basketen tisdag morgong dock, sa all den dar tennisen kande jag pa onsdagen (igar), och kunde inte vara med pa tennislektionen utan fick leka coach istallet :D


Igar kvall jobbade jag och kampade med min uppsats. Sen blev det sova.


Idag har jag nastan blivit klar med uppsatsen, wohoo! Och ska snart kila pa lunch. Ikvall har jag formodligen planer... men berattar om det i efterhand...


Basket ar kul horrni. Och jag har insett att alla inte ar sa fantastiskt duktiga som jag trodde, sa ni behover inte vara oroliga att jag ska vara alldeles totalkassast. For det andra fick jag en basketboll i nyllet som slog ut ena linsen, hoho, har aldrig hant forr, sa latt vart. Fick inte sa ont i huvet, men lite i nacken dock... blir nog bra snart. Idag har vi danslektion, och vi ska typ ha audition. var larare ska se om vi far vara med i alla danser vi vill pa uppvisningen som kommer ga av stapeln 1 april. Jag som ar halt och har nackont ar lite nervos infor detta... men hoppas hon ar lite forstaende. Tveksamt.


Gott folk. Livet leker.


PS. Pappa. Nya terminen har inte borjat an, bara det att badminton bara varade under ett block av terminens tva, och basketen likasa, alltsa bytte de av varandra :)


Christian. Du har ratt. Beckhams tatueringar ar inte de hetaste. Det drar ner helhetsintrycket, fast helhetsintrycket ar fortfarande toppen ;)


Bilder kommer... 

 
 
Ingen bild

sego

14 mars 2008 15:10

Ahhh!!! Va jag saknar dig! Har tagit mig lite att lasa det seanste nu vettu. Hur det gar for er. Jag och Tege har varit lite daliga pa det har i varmen.. Det ar sa kul att fa kommentarer av dig a sa har man inte kommenterat en enda gang.. kinderna blir lite roda har. Vi tittar dock flitigt pa dina bilder kan jag lova. Och ler at dina kommentarer.. Och pratar om dig! (a sa har vi fram till nu lyckats fa ner tva och en halv sida om bara DIG i var limegrona dagbok.. haahahaa)

Det dar med att bli tagna kort pa.. vi har ju erfarenhet av att modella.. du och jag i balklanningar!

Step up 2.. Ni har sett den! Vi gar och suktar.. den hade inte ens haft premiar i BK nar vi var dar. Ska se om vi kan fa en dos filmdans har pa filippinska oarna. Dansa Lina.. tok dansa bort benen med dig var ett tag sedan.. fast du skulle se therese pa dansgolvet.. mm.. hon kan om hon vill! (haha jag har faktist stajlat med lite breakdancemoves har nere)

Att traffa dig pa Hawaii skulle vara helt underbart! Vet inte om det gar bara..
Men komemr du hem i sommar? Vill sitta och bara prata med dig. Lyssna och beratta..

(Det dar med bilen? Har ni kopt en bil??
Och jobbet? Du art servitris nu assa? Jag kanske ska ta och lasa lite battre sa kommer svaret..)

Djghikgdwhgo.. gahh. Hor livebanden utanfor. Alla pilippinare kan sjunga och spela gitarr! Ska egentligen fixa med flygbiljett till Bali och kolla visum. Och lite annat smatt och gott.. men det var sa trevligt att kanna att man har litre kontakt med dig sa jag fastnade!

Alsklingslurten! Bra att du pluggar pa dar borta (fast inget kan sla hemkunskapsarbetet.. tre eller fyra plus??) Det kanns lite knasigt att du gar i skolan och inte jag haha. Maste ga nu..

LugnaCarolina 104,5 Mix om KARLEKEN!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 27 april 2010 15:55

MEN TJA!! Jag har inte loggat in på min blogg på  drygt ett år, för det finns väl ingen anledning eftersom jag inte uppdaterar den längre. Men så kom jag på att det kan ju vara trevligt att kolla till den lite och jag blev förvånad över hur många som...

Av Lina - 10 januari 2009 13:53

Fredag den 19:e december landade vi på Arlanda. Flygresan hade gått galant. Vi möttes på flygplatsen av vänner och familj och även då blev det mycket tårar. Det var glädje blandat med stor sorg. Vi insåg väl då båda att vår resa var slut och att vi n...

Av Lina - 10 januari 2009 13:30

Sista tiden på Hawaii var fantastisk. Sista veckorna blev fyllda med en del drama och lite oväntade vändningar i både väder och annat, samt att det låg en hel del stress över oss då vi visste att vår tid höll på att rinna ut. Sen tog pluggande till v...

Av Lina - 17 december 2008 02:40

ANTLIGEN var sista dagen kommen av evigt pluggande! Den har terminen har varit helt galen for lina som har spenderat mycket tid i biblioteket och inte alls tillrackligt med tid pa stranden. Jag var sa taggad over att ga upp och ta mitt sista final ex...

Av Lina - 16 december 2008 03:47

Linnea och jag sag AVA i fredags och det var GRYMT. De spelade pa Pipeline Cafe och vi dansade som galningar. Jag maste erkanna att vi i princip sag hoga ut nar vi dansade runt, och det trodde alla runt omkring ocksa haha. Vi var de ENDA som dansade/...

Ovido - Quiz & Flashcards