Direktlänk till inlägg 7 april 2008

Massa Meck!

Av Lina - 7 april 2008 21:48

Onsdag - jobb.


Torsdag - Vi akte lite smidigt in till Honolulu, bara jag och Linnea :D. Hoho! Det var jattekul. Vi var otroligt peppade tills en skolbuss korde av vagen 150 meter framfor oss och vi fick vanta i trafikstockning i en dryg timme. Det verkade inte som om att nagon blev allvarligt skadad, det var iaf det vi horde nar polismannen diskuterade med lite intillstanede bilar. Sa det var ju bra. Efter att vi kommit ut pa vagen igen fick vi upp humoret igen dock. PARTY i bilen. Cedes (var gps-kvinna) bestamde sig helt plotsligt for att viska, vilket var extremt irriterande, men vi hittade fram anda och vi lyckades till och med skaffa riktigt bra parkering. Hungriga som djur gick vi in pa Cheesecake Factory och bestallde bade mat och cheescake. MUMS! Det dumma var att vi rakade sitta dar lite for lange... och insag att vi bara hade en timme kvar tills Ala Moana Mall stangde. Hela syftet med trippen var ju att kopa klanning, eftersom vi skulle pa bal dagen efter. Val framme vid marknaden hade vi bara 30 minuter pa oss. Ingen klanning hittades, men det blev skor istallet ;)


Pa fredagen var vi lite smatt stressade eftersom vi inte hade nat att ha pa oss pa denna "winter ball" som skulle hallas pa en kryssningsbat "Star of Honolulu". Vi akte med Jordan och Chelsea till Kaneohe for att shoppa. Linnea hittade en klanning och jag bestamde mig for att ta en klanning jag redan hade, men som jag aldrig tidigare anvant. Vi skyndade hem och lyckades stota pa Kaitlyn som erbjod sig att skjutsa oss till baten. Vi ville egentligen hellre ta bussen med alla andra.. men hon praktiskt taget tvingade oss att aka med henne och Mike hehe. Vi kom fram i SISTA sekund. Baten akte sa fort vi klivit pa i princip. Vi kakade mat... dansade galet till liveband och dunka, dunka. Vi hade riktigt kul, fast vetisjutton om det var vart $ 30. Vi hade ju inga dejter heller, sa vi chillade galet med 4 andra tjejer som inte heller hade dejter. Det var bast sa :)


Lordag morgon sov vi. Mhm. Gick upp 11.30 och kakade lunch. Linnea spenderade dagen i BIBLIOTEKET och JAG spenderade dagen pa STRANDEN. Precis. Ombytta roller. Det tackar vi for hehe. Pa kvallen spelade jag pingis med Tommy och fick spooo. Han ar grym pa tennis, sa forvantade mig saklart att han skulle vinna, men jag hade faktiskt inte ens nastan en chans... jag plockade ju poang, men han hade laget under kontroll. Tommy berattade senare att han spelat pingis ocksa, seriost, i lag och grejer, sa da kandes det battre :D Tommy och lite annat folk fragade om vi ville aka till Honolulu eller Kaneohe, men eftersom vi flugit runt sa mycket under veckan bestamde vi oss for att stanna hemma och bara chilla istallet. Vi tittade pa Gossip Girl. Jag kan ju forresten namna att vi sett alla 13 avsnitt nu i veckan som gatt :D


Generalkonferens under sondagen, igar alltsa. Pa kvallen akte vi till Honolulu Zoo med Thom och hans foraldrar som ar har och halsar pa. Det var jattekul haha. De bjod oss pa Zoo och restaurang. Klockrent. Vi hade kul :)


Mer bilder kommer...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 27 april 2010 15:55

MEN TJA!! Jag har inte loggat in på min blogg på  drygt ett år, för det finns väl ingen anledning eftersom jag inte uppdaterar den längre. Men så kom jag på att det kan ju vara trevligt att kolla till den lite och jag blev förvånad över hur många som...

Av Lina - 10 januari 2009 13:53

Fredag den 19:e december landade vi på Arlanda. Flygresan hade gått galant. Vi möttes på flygplatsen av vänner och familj och även då blev det mycket tårar. Det var glädje blandat med stor sorg. Vi insåg väl då båda att vår resa var slut och att vi n...

Av Lina - 10 januari 2009 13:30

Sista tiden på Hawaii var fantastisk. Sista veckorna blev fyllda med en del drama och lite oväntade vändningar i både väder och annat, samt att det låg en hel del stress över oss då vi visste att vår tid höll på att rinna ut. Sen tog pluggande till v...

Av Lina - 17 december 2008 02:40

ANTLIGEN var sista dagen kommen av evigt pluggande! Den har terminen har varit helt galen for lina som har spenderat mycket tid i biblioteket och inte alls tillrackligt med tid pa stranden. Jag var sa taggad over att ga upp och ta mitt sista final ex...

Av Lina - 16 december 2008 03:47

Linnea och jag sag AVA i fredags och det var GRYMT. De spelade pa Pipeline Cafe och vi dansade som galningar. Jag maste erkanna att vi i princip sag hoga ut nar vi dansade runt, och det trodde alla runt omkring ocksa haha. Vi var de ENDA som dansade/...

Ovido - Quiz & Flashcards