Alla inlägg under april 2008

Av Lina - 2 april 2008 22:03

Aloha :D


Onsdag - plugg och arbete (trots helgdag)

Torsdag - skolkade fran tva lektioner och skrev pa min research paper istallet. Hade scenrep med dansfolket hela eftermiddagen och kvallen. Alldeles for lite somn.


Fredag - forsov mig och kom 2 timmar sent till jobbet :D Det gjorde tydligen inget, utan chefen skrattade bara nar jag kom dit halvt forkrossade over misstaget. Skola resten av dagen. Danstraning hela eftermiddagen. Efter det lekte vi med tennispojkarna. Forst blev det lite tacobell. Sen akte vi och tog ett nattdopp i vagorna, jag alldeles enogd (hade bara lins i ena ogat forstar ni). Det var morkt och lite kyligt i luften men vattnet var varmt och kul hade vi ocksa haha. Men "mamma-lina" tyckte det var lite jobbigt att hon inte kunde halla koll pa alla ordentligt i vagorna och morkret. Om nan skulle fa problem dar i vattnet var det svart att marka och om nan skulle forsvinna skulle vi ju aldrig hitta stackarn igen. Men allt gick som tur var bra :). Efter det kollade vi pa peter pan. Charmigare snubbe gar inte att hitta! Bade min och Linneas nya karlek ar nu denna lilla charmknutte som ar snyggare an det mesta. PETER PAN! Kara hjartanes. Ska se om jag hittar en skon bild pa honom har som jag kan lagga upp.


Lordag - plugg hela formiddagen. Strand pa eftermiddagen. Jobb vaxlat med Linneas konsert pa kvallen :). Jag fick smita ivag och se 40 minuter av konserten med den fantastiskt sota Linnea pa framsta raden. Hoho. Det var jattebra! Senare pa kvallen.. kan jag faktiskt i nulaget inte minnas vad vi gjorde.


Sondag - pratade med familjen over skype pa morgonen, mycket trevligt :D Basta familjen i varlden forstass. Vi hade ingen koll pa att de hade bytt fastesondag, sa det bjods minsann inte pa nagon mat. Linnea som varit sjukt hela veckan, och som fortfarande ar sjuk, hade inte atit kvallen innan och made skit pa sondagen, sa vi var praktiskt taget tvugna att skaffa fram mat till henne. Syndiga som vi var akte vi till McDonalds som typ var det enda som var oppet i denna lilla morrisstad och kakade dar lite frukost :). Sen blev det kyrka som var riktigt bra faktiskt. Efter det blev det middag. Pa kvallen chillade vi galet med lite tennisfolk och sen blev det till att sova.


Mandag - plugg och dans. Lamnade in min research paper som garanterat kunde vart battre, men jag blev iaf klar, och i tid! :D Sen genrep infor dansuppvisningen hela eftermiddagen och natten :P


TIsdag - skola pa morgonen. Strand under dagen. SUPERfin dag, forutom de tva timmar vi spenderade pa stranden i moln/regn/storm. Helt osant. Men, men... Sen var det gemensam middag med dansfolket. Efter det korde vi igenom kalaset en gang, och efter det foljde tva forestallningar. Forsta forestallningen gick faktiskt riktigt bra, eller, helt ok. Andra daremot, da manga fler av vara vanner var dar, gick inte alls bra for mig.. he... he.. jag var lite nervos och tabbade mig har och var men forhoppningsvis var det ingen som markte. Basta var att jag smallde till min danspartner i nyllet och kunde inte riktigt sluta skratta efter det. Fast jag fortsatte ju dansa.. sa det var ingen storre fara :) Det var riktigt kul faktiskt, med hela dansforestallningssaken. Men helt SINNESSJUKT skont att det ar over. Nu far det vara nog med dansande...


Ovido - Quiz & Flashcards