Alla inlägg den 28 november 2007

Av Lina - 28 november 2007 13:55

På Blindside spelningen hade förbandet (dåliga) en trummis som såg ut som Simon Grenehed, gitarristen i Blindside. Lite kul att de var så lika... nästan så man kunde tro att förbandet faktiskt var Blindside... he... he.

Av Lina - 28 november 2007 09:20

Aloha!


Fick brev från BYUH igår (Univeristetet där jag ska gå, bilden ovan)! De skrev och berättade vem jag skulle få som rumskamrat, å gissa vem! Linnéa Hedemark kanske! A! Men bra! Hahaha! Så sjukt glad! De skrev tidigare att man inte skulle förvänta sig att kunna bo med den man requestat, men tydligen ordnade det sig för oss! Hoho! Klockrent! Du och jag i ett rum Linnéa! På HAWAII! Alltså. GAAAAH! Hahaha. LYCKA! Nu har vi inget att oroa oss över direkt. Bara det att se till att vi får plats i de kurser vi vill läsa. Vi får helt enkelt slåss för vår sak och knuffa undan lite folk om det vore så. Vi ska iaf bo i "Hale (hall) Pukui", the fifth residence hall! MHM. Inte illa. Eller... jag har ju faktiskt ingen aning, men det låter kalas tycker jag. Ååå! Jag är sååå taggad. Jag dör. Tjenare. Jag skulle vilja springa en mil! Kan inte sitta still.


Jag är delvis lycklig och löjligt GLAD för att jag såg Blindside igår. HUR GRYMT FÅR DET BLI? Jag har faktiskt sett en hel del band i mina dar, och det här var bland det bästa jag vart med om. De var sinnessjukt bra live! + att musiken och låtarna allmänt är stööört bra. Liksom, hallå!? Jag dog flera gånger om! Skrek och hoppade som en tok, det var helt galet (Max, jag var till och med i närheten av att dampa som din FRU!). Gick med lillebrorsan och alla hans vänner haha. De hade köat lite timmar när jag kom efter jobbet, och det var tur, för det var på Kafé 44 som tar in typ 140 pers eller nåt (ingen aning om varför de var på ett så litet ställe?). Jonis & co. var längst fram och moshade, medan jag stod längre bak och flaxade för mig själv. Aaaah. Precis, LYCKA här också. =) ÄLSKA MUSIK!


A hui hou,


Cheeeeeeeeernie

Ovido - Quiz & Flashcards