Alla inlägg den 21 december 2007

Av Lina - 21 december 2007 16:11

Sorgligt. På riktigt. Ni skulle sett min fina blombukett! Tack. Jag kommer sakna Groth. Och allt folk. Sicka trevliga typer. Alla jurister är såklart dödstrista. Har ni inte hört uttrycket ”trist jurist”? Precis. Jag har iaf fått höra att det stämmer. Skönt att man jobbat på patent- och inte varumärkesavdelningen =)

 

Trodde ni att ni kunde skrämma mig? Icke. Jag vill fortfarande plugga juridik. Sådetså! :D

Av Lina - 21 december 2007 16:11

Hur ska man säga hej då… när man vet att man inte kommer ses igen? Det suger. Därför intalar man sig massa saker, som att, ”vi stöter säkert på varandra”. ”Jag kommer nog nångång i livet svänga förbi Idaho, såklart, eller alltså, ja”. Som tur är, är det inte allt för många såna här fall jag upplevt än så länge. Men det känns ändå…

 

En sak jag fått klart för mig idag är att det garanterat är lättare att lämna Sverige, än det kommer vara att lämna Hawaii.

Ovido - Quiz & Flashcards