Alla inlägg den 4 december 2007

Av Lina - 4 december 2007 10:48

Jag ringde nyss till BYUH, men kom på mig själv. Klockan är ju 22.49 där borta eftersom det är tidsskillnad på 12 timmar. Jag ska kolla om jag kan registrera mig för kurserna jag vill läsa redan nu, eller om jag måste komma dit först. Det verkar som om att reglerna på just BYU Hawaii skiljer sig från de andra BYU:arna. En vän som redan är där borta säger att DE väljer schema åt en första terminen, alltså första 4 månaderna i mitt fall. Vad är det om? Det kostar ju massor med pengar, så får jag inte välja själv vill jag inte ens gå där. Precis, det vänder upp och ner på en hel del. Det verkar skumt. Som sagt. Jag ska ringa ikväll. Panik. Jag hoppas verkligen att hon missuppfattat situationen, så kan det bara inte vara... Detta känns verkligen sent påkommet.

Ovido - Quiz & Flashcards