Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Lina - 4 februari 2008 08:37

Jag smakade det godaste jag atit nagonsin igarkvall! :D Jag alskar kokos, men kunde val aldrig tro att kokos/choklad-cheesecake skulle vara na vidare... men johoooda!


Jag och Linnea, som inte ar jattevisa, forstod inte att vi skulle till "varsta" stallet och ata bade middag och sen cheesecake. Vi trodde vi skulle till nat litet skruttfik i Honolulu bara. Brett och Christian tog oss iaf till "The Cheesecake Factory". Vi hade en helt klart toppenkul kvall. Det var 50 minuters vantetid for att fa bord pa stallet, sa da glassade vi runt i stan och gick i lite affarer. Jag ska forsoka lagga upp en video har med en sang pojkarna sjong pa gatan... men det hinns inte nu.


Idag har vi inte gjort sa jattemycket. Det roligaste var att jag skype-ade med familjen :D Allesammans var samlade och det var precis jattemysigt! Om jag tanker efter saknar jag nog er dar hemma lite ocksa... tur att jag inte har sa mycket tid att tanka efter. 

Ovido - Quiz & Flashcards