Alla inlägg den 7 februari 2008

Av Lina - 7 februari 2008 03:25

LYCKA!


Igar lyckades jag ta mig till musikdelen har pa skolan nar Darren Duerden faktiskt var narvarande och inte upptagen, och nar aven ovningsrummet med trumsetet i var ledigt. Detta resulterade i att jag fick komma in och spela trummor, som jag inte gjort pa 6-7 veckor!! Horrni. Det var alldeles tokigt harligt. Jag blev sa lycklig. Trumsetet var dessutom alldeles underbart att spela pa. Jag gillade det skarpt. Har saklart ingen aning om vad det var for ett trumset, men det spelar inte mig nan roll. Dar maste jag helt klart spendera mer tid. Jag gick dit igen idag nar jag hade ett hal, fast da kunde jag inte hitta nagon som kunde oppna at mig...


Jag at aven svensk choklad igar som kom med Krylborns fran mamma och pappa Hedemark. CHOKLAD AR GOTT! Jag saknar Never Stop... insag jag. Hint, hint kare mor och far. Skicka garna ett mysigt paket med choklad... det ar trots allt alla hjartans dag snart :P


Igar borjade var dykarcertifikatutbildning. Vi tittade pa en film som var 4 timmar lang. Det var det trakigaste jag gjort typ... for de forsokte vara roliga, men lyckades sannerligen inte. Idag fortsatter utbildningen... kl. 18. 

Imorn ska vi dyka i poooool, sen pa lordag ska vi dyka i havet heeela dagen. Sa jag antar att det kan vara vart nagra timmars tv-tittande och snackande. Det ar ju framforallt ratt viktiga grejer man gar igenom, hehe. I sista delen av filmen upprepade de 7 ganger att det ar extremt viktigt att ha i atanke att: "meet people, go to places and do things". Linnea holl pa att do av skrattanfall nar de sa det sista gangen... tro mig... det var kul.

Ovido - Quiz & Flashcards