Alla inlägg den 5 maj 2008

Av Lina - 5 maj 2008 22:35

Nu har alla kurser sparkat igang ordentligt.


I morse kl. 06.00 hade vi ett gang ovningar i gympasalen, sasom armhavningar, situps, olika sorters hopp, idioten, kuta lite hit och dit, jogga, speed walka, osv. Efter det skulle vi springa en runda pa 2,5 miles som motsvarar 4 km. Jag var ju redan trott nar vi skulle borja springa men fixade hela rutten joggandes utan att ga eller stanna. Mycket stolt eftersom jag inte sprungit kilometrar sen i borjan av forra terminen. Efter det duschade jag snabbare an blixten och sprang till engelskan. Hade engelska i nastan tva timmar. MYCKET laxlasning i engelskan.. men det ar kul... Typ.. nyttigt iaf :D.


Efter engelskan slangde jag i mig lite frukost pa 3 minuter, och sen blev det viktlyftning. Det var jobbigt hehe. Kl. 09.58 sprang jag och kopte sacklunch med 2 minuters marginal. Sen var det klart for den har dagen vad det galler skola. Min kropp ar helt slut kanner jag... efter EN dag... hahaha... detta ska bli 6 harliga veckor. Kara hjartanes. Kanns otroligt bra dock med traning. Linnea har inte slutat annu, men slutar om 20 minuter. Da ska vi val ivag pa aventyr antar jag. Det ar lite molnigt sa formodligen ingen strand, men nan hajk kanske. Vi far se :D 

Ovido - Quiz & Flashcards