Direktlänk till inlägg 10 maj 2008

Flying Isle & You Ate My Dog

Av Lina - 10 maj 2008 23:00

Jag tankte att ni kanske ar litte trotta pa att hora om Hawaii (jag har dock massa kul att beratta om igar.. men iaf.. )SA jag tankte gora ett litet avbrott och presentera tva fantastiska band da va.


Flying Isle, Elisabet Bertilson och Simon Norberg, slappte ett litet album for ett tag sen, Talita Koum. Mycket bra grejer! Ni borde helt klart lyssna pa vad de har att erbjuda. :D


www.myspace.com/flyingisle


You Ate My Dog har spelat in en skiva som kommer nar som helst. Allt ar klart och skivan ar nu pa mastring. Det jag har hort har varit klockrent. Sa lyssna och kanna efter sjalva :P. Smakprov finns pa:


www.myspace.com/youatemydog

 
 
Ingen bild

Kerk

13 maj 2008 00:40

Tjaaa.
Måste ju tacka för den fina reklamen, en sak stör mig dock:

Det ligger två bilder på oss, två på bettan o simon.... tänk dig..
Vi (yamd) har VAPEN på ena bilden, slänger oss för livet på den andra.. ändå lyckas bettan se galnast ut på den ENDA bilden hon är med på.. jag hajjar inget.

Iaf.. snällt att lägga upp bilder på oss. Men hur många tror du läser din blogg?! hehe, förutom mamma o pappa typ.. haha, ne nu är jag lite elak. Det här är antagligen den bästa reklamen vi har fått på webben än så länge, så det e faktiskt asbra.

Asså, jag lackar på att du får lära dig att träna typ 100 ggr i veckan och att prata engelska. Det e fuskigt.. sjukt orättvist, + att alla dina lektioner är på Hawaii.. hajjar inte.. jag har INGEN lektion på hawaii.. :S hade typ 3 i Haninge här om veckorna.. kul.. ska strejka från KTH ett tag tror jag.. nån gång BORDe vi också ha en lektion på Hawaii om du har ALLA dina där..

Ska ja skriva en asrolig sak? Zaki hade träningsverk i övonbrynen för att han skulle posa sådär som han gör med hammarbilden, i typ 2 timmar :P hahahahahhaha, OFTA man ens kan få det :S Hahaha, SJUKT roligt dagen efter.

Ah... HAHA, juste, EN till rolig sak: Munz0r IS going DOWN! daw och J0nizle aka: M4sT3r OF D3ztrucTI0n, tycker att du inte kommer så mycket på repen. Jag vet inte, men det känns som om att dom har en poäng. VILKET LEDER TILL ATT ................................................................................................. SK4WZ0R is CREATED! med moi on drums, Hahahahahaha, elakt eller hur?! Hahahahaha. Hehe, ne men seriöst så har tanken slagit oss att starta ett oseriöst band som heter Skavz0r eller Skrubbz0r typ.. för dom ville inte att munz0r skulle gå under för då skulle typ du lacka, plus att jag varnade dom att du skulle bli fett ledsen. Men hajjar du grejje?! haha.. inte jag heller. vi har inte repat än... vi har inga planer på att repa.. o vi kommer nog inte att repa heller. Men roligt iaf :P

Ah, det är typ allt som händer här hemma i Sveriget. tyyyyyp.. jag har typ 13 andra saker också, alla handlar om getingar

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

 
Ingen bild

Betts

18 maj 2008 21:34

Helluuuu!!!

Asså loppan du är bäst. Hur nice va inte det här lixom!? Typ assnällt jue! Jag och simon säger tusen tusen tack för denna fina reklam =D

De där bilderna på YAMD är så sjukt coola att det finns inte! Jag älskar dom. Asballa helt enkelt. Fattar inte alls vad kerk snackar om. Vaddå jag galnast? Han skulle ta och checka in sitt eget fejs på den där andra bilden.
Om han grundar sitt uttalande på att min tunga tittar ut hoppas jag att "se galnast ut" va en komplimang. Det är nämligen så att min tunga har fått nån knäpp och plötsligt blivit vansinnigt nyfiken på världen här utanför dess mörka håla. Jag finner den där, spanandes på omgivningen stup i kvarten! Den lixom smyger sig ut utan att jag ens märker det! Det är först efter ett tag som jag lixom "Nämen! vad gör du här ute!?" och så får jag snabbt dra in den igen. Skummt är va det är.

Huuuur som helst. Nu vill pappa att jag kommer ut till honom i vardagsrummet och sätter mig där istället, han känner sig så ensam där ute säger han. Mamma är i Schweitz just nu förstår du. Jag vet inte riktigt hur vi ska klara oss tills hon kommer hem. Hittills har det varit farmor som bjudit på mat. En lite kul grej - jag bad pappa köpa lite gullök så att jag kunde laga köttfärssås till middag. Visst sa pappa, så han åkte iväg till villys. Där hade dom tydligen extrapris på gullök! Så han kom hem med en stor kasse med 5 kg gullök och säkert 30 paket nudlar.
Jag säger då det. Pappa i ett nötskal. Det ser ut att bli det vi får leva på den här veckan. Gullök och nudlar.

Förresten måste vi skypa. Alltså allvarligt talat. Vi måste det. Jag kan försöka få fram ett datum igen då jag, sophia och jonna kan så får vi se om ni kan då också. En lördag va bäst för er va?

Ha det bäst där borta! (Easy with the boys...)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 27 april 2010 15:55

MEN TJA!! Jag har inte loggat in på min blogg på  drygt ett år, för det finns väl ingen anledning eftersom jag inte uppdaterar den längre. Men så kom jag på att det kan ju vara trevligt att kolla till den lite och jag blev förvånad över hur många som...

Av Lina - 10 januari 2009 13:53

Fredag den 19:e december landade vi på Arlanda. Flygresan hade gått galant. Vi möttes på flygplatsen av vänner och familj och även då blev det mycket tårar. Det var glädje blandat med stor sorg. Vi insåg väl då båda att vår resa var slut och att vi n...

Av Lina - 10 januari 2009 13:30

Sista tiden på Hawaii var fantastisk. Sista veckorna blev fyllda med en del drama och lite oväntade vändningar i både väder och annat, samt att det låg en hel del stress över oss då vi visste att vår tid höll på att rinna ut. Sen tog pluggande till v...

Av Lina - 17 december 2008 02:40

ANTLIGEN var sista dagen kommen av evigt pluggande! Den har terminen har varit helt galen for lina som har spenderat mycket tid i biblioteket och inte alls tillrackligt med tid pa stranden. Jag var sa taggad over att ga upp och ta mitt sista final ex...

Av Lina - 16 december 2008 03:47

Linnea och jag sag AVA i fredags och det var GRYMT. De spelade pa Pipeline Cafe och vi dansade som galningar. Jag maste erkanna att vi i princip sag hoga ut nar vi dansade runt, och det trodde alla runt omkring ocksa haha. Vi var de ENDA som dansade/...

Ovido - Quiz & Flashcards