Direktlänk till inlägg 20 maj 2008

PP-helg

Av Lina - 20 maj 2008 03:42

Massor med party och massor med plugg. Himla trist och kul helg pa samma gang. Fredagen bjod pa en heldag i biblioteket men avslutades med att vi hangde med varldens skonaste gang! Vi akte till Foodland pa kvallen for att leka "snurra flaskan" med oss sjalva. Nar vi kom dit rakade vi stota pa folket som bjudit med oss pa bonfire (som vi inte ritkigt ville ga till) och stod och snackade med dem och aven KYLE (var forsta surflarare :D). Det var party utanfor foodland helt enkelt. Alla chillade galet dar. Var som varsta grillen i trollhattan helt plotsligt. Iaf. Marc gick forbi (en snubbe i var forsamling som vi lange velat hanga med, men som bor off-campus, sa det blir ju aldrig att vi ser varandra), och vi ropade lite skamtsamt "sa.. nar ska vi leka da??". Det hela slutade med att vi satt i hans soffa och tittade pa "cloverfield" (KASS) med honom och massa andra skoningar. En av mina nya favoritpersoner ar numer CLARK. Tokigt skon. Fantastiskt rolig. Hade helt enkelt en mycket trevlig kvall.


Juste. Svangde forbi PCC fore filmen dar de hade "fire-knife-show" som var ASTUFF tydligen. Det ar sakert astufft att slanga runt eldknivar och halla pa och vifta, garanterat svart och imponerande, men trist att titta pa. Jag ar glad att vi bara sag sista halvtimmen, var ju dodstrakigt pa slutet.


LORDAG bjod pa mer plugg och forberedelser infor TAL som skulle hallas pa sondagen. Det blev en till dag i biblioteket. Vi blev bjudna till en till bonfire som vi aterigen inte kande for att ga pa. Vi akte dock till foodland for att kopa frukost, sa vi kunde ata nagot sondagmorgon. Pa foodland stotte vi ihop med CLARK (var nya van, om ni minns), och han bjod oss pa fest i "the red house". Efter manga om och men akte vi dit. Det blev gitarrspel och sang fran snygga hall och kanter och det var riktigt proffsigt och mysigt. PARKER var dar. Snubben jag raggade upp lite snyggt med min minivan ni vet. Hahaha.. Det blev inte alls skumt nar vi sags, jag gick fram dirr och vi borjade snacka. Vad hade jag att forlora? Inte som om att det kunde bli mer "awkward" and det redan va.


Nar sjalva partyt drog igang gittade jag och Linnea for vi var trotta och oforberedda infor morgondagen.


Pa sondagen talade vi! Gott folk. Det gick precis HUR bra som helst. Och NEJ vi hade inte bett om att fa tala pa samma sondag. Men det tyckte biskop Akana tydligen att vi skulle haha. Temat var "serving others". Temat var pa engelska.. efterosm vi ar i USA.. och precis.. vi talade alltsa pa ENGELSKA for miljarder folk, och det var knappt laskigt. Harligt. Jag ar riktigt glad att det gick sa bra som det gick, for bade mig och Linnea. Hoho. 

 
 
Ingen bild

mamsen

21 maj 2008 12:10

Hejsan!
Sitter på jobbet med Mariannes dator, vårt internet strular, så Marianne var gullig och släpade sin dator med sig till jobbet för min skull.Gulligt va? Träffade Sofia igår, hon har hand om primär på veckorna. Jag är glad att ditt och Linneas tal gick bra. Jag hör av mig så fort internet funkar igen Puss o Kram mamma.

 
Ingen bild

Johan A

27 maj 2008 00:31

Lina hur kan du säga att cloverfield är kass? Nu tycker jag faktiskt att det är du som är kass! Den är faktiskt ganska bra, det är bara att fråga din bror så får du se!

 
Ingen bild

lonka

27 maj 2008 07:59

Hallo
Här börjar värmen komma lite smått och man kastar sig ut för varje solchans man kan få.....hysteriskt egentligen.
Njuter av att läsa alla tokigheter som ni hittar på. Karolina är sugen på att komma dit en dag så det är bara till att spara.
Det är mycket som ska göras nu inför alla barn som snart har sommar lov ....vilket mamma nog mest ser fram emot att få SOVA lite längre på morgonen och njuta av att Patrik får maka sig upp(hehe)
Hoppas att du får en toppen vecka med MYCKET mat kultur:-)
Kramar Veronica

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 27 april 2010 15:55

MEN TJA!! Jag har inte loggat in på min blogg på  drygt ett år, för det finns väl ingen anledning eftersom jag inte uppdaterar den längre. Men så kom jag på att det kan ju vara trevligt att kolla till den lite och jag blev förvånad över hur många som...

Av Lina - 10 januari 2009 13:53

Fredag den 19:e december landade vi på Arlanda. Flygresan hade gått galant. Vi möttes på flygplatsen av vänner och familj och även då blev det mycket tårar. Det var glädje blandat med stor sorg. Vi insåg väl då båda att vår resa var slut och att vi n...

Av Lina - 10 januari 2009 13:30

Sista tiden på Hawaii var fantastisk. Sista veckorna blev fyllda med en del drama och lite oväntade vändningar i både väder och annat, samt att det låg en hel del stress över oss då vi visste att vår tid höll på att rinna ut. Sen tog pluggande till v...

Av Lina - 17 december 2008 02:40

ANTLIGEN var sista dagen kommen av evigt pluggande! Den har terminen har varit helt galen for lina som har spenderat mycket tid i biblioteket och inte alls tillrackligt med tid pa stranden. Jag var sa taggad over att ga upp och ta mitt sista final ex...

Av Lina - 16 december 2008 03:47

Linnea och jag sag AVA i fredags och det var GRYMT. De spelade pa Pipeline Cafe och vi dansade som galningar. Jag maste erkanna att vi i princip sag hoga ut nar vi dansade runt, och det trodde alla runt omkring ocksa haha. Vi var de ENDA som dansade/...

Ovido - Quiz & Flashcards