Direktlänk till inlägg 30 maj 2008

Komiskt, eller vad sager ni?

Av Lina - 30 maj 2008 23:30

Under dessa tre veckor har jag kopt 4 bocker om mat. Jippi. Jag ar inte ALLS motiverad till att lasa sant har. Och har jag ingen motivation sa vet jag inte riktigt vart jag ska ta av. Jag har slarvat en del... alltsa inte last alla manga kapitel till varje lektion... men jag har inte gjort det helt frivilligt. Jag har varit duktig pa att skjuta upp, och det har resulterat i att jag inte har kunnat fa tag i materialet jag behovt pga att man inte fatt checka ut boken fran biblioteket, jag har kommit tio minuter forsent till bookstor'n dar man koper bockerna.. osv. Sa mycket ursakter att jag inte ens orkar beratta dem for er eller lararn. Sahar kass har jag aldrig varit skolvag. Iaf... det ser for sjutton morkt ut for mig i english 201. Speciellt eftersom vi har forhor varje lektion pa vara lasuppgifter. Men sa hade jag ju en presentation om lussebullar i onsdags. Tal ar ju alltid latt tankte jag. Fick i morse tillbaka ett litet evaluation sheet dar det stod "inappropriate dressing", sa jag fick avdrag! Jag hade pa mig en klanning som gick precis ovanfor knat (tva cm kanske) med langa leggins under. Jag kande mig jatteanstandig haha. Min larare, Schumann, holl inte med. Kara tider... jag ar ju sa korkad. Jag tycker iaf att det ar ratt komiskt. Fick avdrag for kladseln. Sen hade jag sagt i mitt tal att Sverige inte har sarskilt mycket matkultur om man jamfor med alla polynesoarna har i krokarna osv., och det gillade hon inte heller. Hon sa att Sverige definitivt har en speciell matkultur, "Lina, how about smorgasbord???"


Haha.. a.. jo.. precis kara sis. schumann... SKABB!  Nu ska jag trosta mig med sol och strand. 

 
 
Jacqueline Usterud

Jacqueline Usterud

31 maj 2008 00:34

Vad heter läraren i ämnet så man han akta sig för henne/honom?

http://facebook: jacqueline usterud

 
Kräftan givetvis

Kräftan givetvis

2 juni 2008 21:23

Chernie!

Kör på lördag kväll, nu är det bestämt, de som inte kan de kan inte. Pallar ej mer! :P

http://tennisfia.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 27 april 2010 15:55

MEN TJA!! Jag har inte loggat in på min blogg på  drygt ett år, för det finns väl ingen anledning eftersom jag inte uppdaterar den längre. Men så kom jag på att det kan ju vara trevligt att kolla till den lite och jag blev förvånad över hur många som...

Av Lina - 10 januari 2009 13:53

Fredag den 19:e december landade vi på Arlanda. Flygresan hade gått galant. Vi möttes på flygplatsen av vänner och familj och även då blev det mycket tårar. Det var glädje blandat med stor sorg. Vi insåg väl då båda att vår resa var slut och att vi n...

Av Lina - 10 januari 2009 13:30

Sista tiden på Hawaii var fantastisk. Sista veckorna blev fyllda med en del drama och lite oväntade vändningar i både väder och annat, samt att det låg en hel del stress över oss då vi visste att vår tid höll på att rinna ut. Sen tog pluggande till v...

Av Lina - 17 december 2008 02:40

ANTLIGEN var sista dagen kommen av evigt pluggande! Den har terminen har varit helt galen for lina som har spenderat mycket tid i biblioteket och inte alls tillrackligt med tid pa stranden. Jag var sa taggad over att ga upp och ta mitt sista final ex...

Av Lina - 16 december 2008 03:47

Linnea och jag sag AVA i fredags och det var GRYMT. De spelade pa Pipeline Cafe och vi dansade som galningar. Jag maste erkanna att vi i princip sag hoga ut nar vi dansade runt, och det trodde alla runt omkring ocksa haha. Vi var de ENDA som dansade/...

Ovido - Quiz & Flashcards