Direktlänk till inlägg 13 maj 2008

A sa blev the swedes alldeles ensamma!

Av Lina - 13 maj 2008 04:57

Lordag morgon studerade lilla Lina. Efter det at vi lunch.. efter det blev det till att skjutsa sista tennispojken till flygplatsen. Nagra sista ord sen var det "hej da Isaac"! Det var nog sista tararna pa ett tag hoppas vi... It's been real pojkar. Vi saknar er redan...


Som vanligt maste vi aka till stan for att shoppa bort sorgen :P. Vi hade bestamt oss for att kopa en skal och sen ett gang fiskar. Det var hela syftet med trippen till stan. Fantastiskt roligt. Vi gick till en djuraffar i narheten av ala moana mall. Vi spanade in fem heta fiskar vi ville kopa och sen gick vi till walmart for att kopa skal, sand osv. Vi kopte aven satesoverdrag till bilarna, rengoringssaker till bilarna och annat smatt och gott som faktiskt var HELT nodvandigt (bortsett fran vindruvsplantan av plast som hanger ovanfor linneas fonster... ). 

Vi lamnade alla tusen saker i bilen, at sedan mat.. och sen skulle vi da kopa fisk.. men vi skulle bara "kolla lite forst". Vi gick runt och helt plotsligt var kl. 20.30 Vi kom pa att det nog var dags att ga och kopa fisk!! Vi skyndade, vissa av oss med en t-shirt, andra med bland annat 5 par skor :P. Vi kom dit.. och ja.. det var stangt. Hahaha. Sa fantastiskt roligt. Jag och Linnea i ett notskal :D Vifick aka hem med en fiskskal.. utan fisk..


Sondagen var som de flesta andra sondagar. Bara det att runt femsnaret ringde rumstelefonen.. jag svarade.. och sa var det TOM som ringde! Tom ringde hela vagen fran Canada. Haha. Helt tokigt kul. Vi pratade lange och a.. superskoj. Inte glommer de bort oss helt och hallet bara for att de aker hem... :D 

 
 
Ingen bild

Pappa

14 maj 2008 07:30

Hej! Var ett tag seedan vi hördes av. Har SMSat men utan svar, kollar du inte gamla telefonen? Skulle uppskatta att få nya numret om du inte använder gamla.
Kul som alltid att läsa bloggen! Här hemma har vi haft underbart sommarväder några dagar men nu är det mer normalt maj-väder, vilket även det är underbart. Till helgen åker vi till Borås för att fira morfars 75-årsdag, vi hälsar från dig till släkten.
Jag och Harry måste ha datum från er för att boka era hembiljetter, när kan ni tidigast åka för skolan, och om ni får välja, när vill ni senast åka? Besked så snart som möjligt skulla uppskattas.
Kul med fiskskål ... men vem tar hand om det lilla djuret då ni åker hem? Ni kan naturlilgtvis ta honom/henne som smörgåspålägg för matsäcken när ni skall hem, sushi eller grillat!
Fortsätt skriva, vi njutar av texter och bilder varje dag. Alla hälsar!
Kramar
Pappsen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 27 april 2010 15:55

MEN TJA!! Jag har inte loggat in på min blogg på  drygt ett år, för det finns väl ingen anledning eftersom jag inte uppdaterar den längre. Men så kom jag på att det kan ju vara trevligt att kolla till den lite och jag blev förvånad över hur många som...

Av Lina - 10 januari 2009 13:53

Fredag den 19:e december landade vi på Arlanda. Flygresan hade gått galant. Vi möttes på flygplatsen av vänner och familj och även då blev det mycket tårar. Det var glädje blandat med stor sorg. Vi insåg väl då båda att vår resa var slut och att vi n...

Av Lina - 10 januari 2009 13:30

Sista tiden på Hawaii var fantastisk. Sista veckorna blev fyllda med en del drama och lite oväntade vändningar i både väder och annat, samt att det låg en hel del stress över oss då vi visste att vår tid höll på att rinna ut. Sen tog pluggande till v...

Av Lina - 17 december 2008 02:40

ANTLIGEN var sista dagen kommen av evigt pluggande! Den har terminen har varit helt galen for lina som har spenderat mycket tid i biblioteket och inte alls tillrackligt med tid pa stranden. Jag var sa taggad over att ga upp och ta mitt sista final ex...

Av Lina - 16 december 2008 03:47

Linnea och jag sag AVA i fredags och det var GRYMT. De spelade pa Pipeline Cafe och vi dansade som galningar. Jag maste erkanna att vi i princip sag hoga ut nar vi dansade runt, och det trodde alla runt omkring ocksa haha. Vi var de ENDA som dansade/...

Ovido - Quiz & Flashcards