Alla inlägg den 7 januari 2008

Av Lina - 7 januari 2008 08:03

Igar kvall fragade nagra skoningar om vi ville folja med pa "bonfire", brasa vid stranden.. sitta och chilla, spela musik och grilla. Det var helt freaking underbart! Trots att jag blev alldeles blot for att jag ville ta bilder med havet i bakgrunden och inte fattade battre an att vagorna faktiskt kommer tillbaka... Det var ju morkt ocksa. Sa jag hade ingen riktig koll.


Den nyaste snubben i var vanskapskrets ar rodtotten Ryan (ingen bild av honom an tyvarr), och han ar sa sjukt charmig och snygg. Orka det liksom. Iaf. Jag ska forsoka fixa ihop honom och Linnea, trots att jag kanske bitvis kommer bli lite svartis :P Han ar 24, for gammal enligt Linnea, men lyckas han charma henne ska det val inte spela nan roll. Vi snackade med honom och var nya surfarlarare hela kvallen. Precis, vi hittade en kill, Kyle, som bott pa hawaii hela livet och som ar grym pa att surfa, han har lovat att lara oss sa vi fick hans nummer och ska ringa nan gang under veckan som kommer. FETT SOT. Igar var iaf helt perfekt. MYSIGT. Jag alskar att vara har sa sjukt mycket!!


Det var kul i kyrkan. Vittnesbordsmote, och det var kalas. Sa roligt att alla ar i samma alder. :D + att vi sag den snyggaste snubben EVER. Pa riktigt. Det var typ osant. Vi snackade bara om hur snygg han var sa hann inte hora nat som han sa i talarstolen hahaha... synd... :P


Ikvall har vi hangt med Sean, Chris och.. hm.. jag har glomt australienarens namn.. aja. Iaf. Vi var och spanade in templet, och chillade galet. Larde dem svenska haha. Jag sa till Sean att saga "hall kaften", han ba: Isn't that like shut up? Ofta att han visste det??! Sa berattade han att han lart sig nagra svenska fraser for nagra ar sedan, men att han inte visste att det var svenska forran han horde det jag sa. Och sa drog han nagra random meningar! haha. Han sa, skit pa dig, skit pa din mamma, skit pa din pappa, skit pa din familj, du ar fet, du ar ful, vilken idiot... eh.. tror det var allt :D haha. Sa sjukt ovantat. Jag holl pa att do av skratt nar han borjade med alla skit pa dig meningar... det var kul..


Idag har vi sett Rehersal for murder. Skon film vi kopte for en dollar! hahahahaha.. sa sjukt kass... Se den.


Jag ALSKAR Hawaii. Det ar sa vackert har! Och harligt. Bara sa att ni vet :D

Ovido - Quiz & Flashcards