Alla inlägg den 9 januari 2008

Av Lina - 9 januari 2008 05:39

Igar valde vi alla vara kurser. Nar vi kom hit tog vi ju engelsktester osv, och jag behover tydligen inte ta nagon EIL=kurs, sa det kanns skont. Saken var att eftersom jag ar internationell student sa hade de redan valt ett block-schema till mig, eftersom jag fatt tillgang till registrering sa sent, och kanske inte skulle kunna fa ihop mina credits eftersom alla kurser redan ar fulla. Det var engelska, biologi och cultural communication. Halla, nej tack liksom. Det var allt eller inget vad det gallde dem, man kunde inte bara ta bort en. Alltsa tog jag bort alla och har nu lyckats skrapa ihop 12 credits anda :D. Jag har ett svinbra schema + att jag har skaffat jobb som passar in bra ocksa. Klasserna jag valt vill jag inte riktigt avsloja an, for det ar inte sakert. Jag star pa lite vantlistor... osv. Sa vi far se helt enkelt. Hur som helst sa kommer jag nog bli toknojd, det brukar bli sa. Forsta dagen imorgon :D


Igar var bara typ kaos och fix och pill. Pa kvallen var det hemafton, som var lagom kul. Efter det gick jag, linnea, Robbie, totti och surfis och spelade pingis. Jag och Totti var val de som var mest seriosa, och han sa att han skulle spoa mig lattare an plattast, och jag kaxade tillbaka som vanligt. Det maste jag ju. Sa att jag kan vinna forsnacket liksom, trots att jag oftast forlorar nar det val galler :P. Han var for sjutton grym. Jag lackar. Hatar att forlora. Sa han vann forsta matchen.. och andra. Men jag vann sista. Sa sjukt snyggt ocksa. Sa jag var lycklig anda :D


05.30 klev jag och linnea upp, tappra som fa, och tog en springtur pa hela 45 minuter. Duktigt. Precis. Tack sa mycket. Vi ska forsoka gora detta till en vana. Men vi far val se...


Idag har vi varit pa PCC typ hela dagen. Forutom i morse.. da vi. Ja. vad gjorde vi. Vi... vi... hade nan trist orientation sak. Det har varit SJUKT fint vader idag :D Ingen strand dock pga det spackade schemat. 1 borjade PCC turen. Det ar som skansen, fast battre, och handlar om alla polynesiska oar. Tufft. Vi ska pa en kvallsshow snart. Skulle bara skriva lite har eftersom vi inte hann skriva nat igar.


Det ar ISKALLT inomhus. HATA AC! For i hela varlden. Vi ska starta nan kupp och storta acn har pa skolan hade vi tankt. Stekhett ute och iskallt inne. Vad satter man pa sig? hu??


Joel och Sebastian. Harklammorna ni valde sitter som smackar. Asbra. Tack. JONISSSL! Alsklingsbror! Jag sager god natt genom vaggen varje kvall.. eller. Ska borja nu tror jag! Lova att svara :P Allt folk hemma, kul att ni kommenterar. Max och Zaki, sluta klaga pa vara vanner. Haha :D For ovrigt sa har jag traffat typ alla fran Heroes har borta, pa riktigt, alla jag ser ar som nagon ur serien... iaf. Vi traffar mycket kandisar :P. Bilder fran PCC kommer senare...

Ovido - Quiz & Flashcards