Alla inlägg den 15 januari 2008

Av Lina - 15 januari 2008 08:26

Mandag 08.00-13.50 (med div. hal): Religion, tennis, polynesian drums och engelska 


Tisdag 07.00- 09.50:  Badminton/basket och rel.


Onsdag 08.00-13.50: Rel., tennis, polynesian drums och engelska


Torsdag 07.00- 09.50: Badminton/basket ch rel.

             13.00-15.00: modern dans.


Fredag 12.00-13.50: Polynesian drums och engelska.


Allt ar HUR kul som helst. Engelskan ar lite.. alltsa.. det ar som att ta svenska hemma. Litteraturhistoria, skrivuppgifter osv. Sa det ar val sadar. Fast anda kul. Trummorna ar det coolaste jag vart med om nagonsin! Alltsa. Haha.. astufft.. man spelar pa en stock som star upp med en triangelformad trastav och alltsa. A. Kort sagt asballt. Alla dar har tydligen tagit den kursen forr, alltsa ar den typ mer avancerad, sa jag kommer behova jobba hardare eftersom jag inte kan nat och alla andra kan allt.. haha.. men det gillar jag :D Hm.. egentligen vill jag beratta mer ingaende om varje kurs, men jag far gora det en annan dag. Har inte riktigt tid nu. Vi har haft sjukt kul idag iaf. Vi lekte bland annat en lek. Kan ni gissa vilken?


Hawaii ager. 



Ovido - Quiz & Flashcards