Direktlänk till inlägg 26 januari 2008

White Glove

Av Lina - 26 januari 2008 03:35

Forra onsdagen var vart rum skinande rent. Det renaste det har campuset nagonsin sett. Vi hade skrubbat varenda liten vra. Allt var perfekt. Haley-inspektoren skulle komma och kolla att vart rum var stadat. (De gor det nan gang per termin). De dok aldrig upp, sa jag och Linnea var lite halvlacka faktiskt.


I onsdags kom jag till vart rum och hittade tva lappar uppsatta pa var dorr. $ 25 Lina Karn, $ 25 Linnea Hedemark. Vara sangar var inte baddade nar de gjorde "rumkollen" den 23 janari. Jag var ursinnig. Men det slutade med att vi inte kunde sluta skratta. Det var ju faktiskt nastan osant... helt klart komiskt. 

 
 
Ingen bild

Pappa

26 januari 2008 09:47

Hmmm... var det det som behövdes, $25 i böter för obäddad säng ... kanske skall börja här hemma med Jonathan! :P

Tycker faktiskt det var lite ojuste att ta $25 av en fattig student för en obäddad säng, och att varna för kontroll en dag och sedan dyka upp en annan, värre än i lumpen!

Nåväl, nu kanske ni håller snyggt i rummet och vem vet, det kanske till och med sitter i när ni kommer hem till Sverige, i så fall var det värt pengarna!

Hoppas allt är bra med dig (vilket det naturligtvis är), massor med kramar från hela familjen!

Pappsen

 
Ingen bild

Harry

26 januari 2008 12:41

He-he, typiskt er att pricka fel vecka. Försök skylla på tidsskillnaden från Sverige!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 27 april 2010 15:55

MEN TJA!! Jag har inte loggat in på min blogg på  drygt ett år, för det finns väl ingen anledning eftersom jag inte uppdaterar den längre. Men så kom jag på att det kan ju vara trevligt att kolla till den lite och jag blev förvånad över hur många som...

Av Lina - 10 januari 2009 13:53

Fredag den 19:e december landade vi på Arlanda. Flygresan hade gått galant. Vi möttes på flygplatsen av vänner och familj och även då blev det mycket tårar. Det var glädje blandat med stor sorg. Vi insåg väl då båda att vår resa var slut och att vi n...

Av Lina - 10 januari 2009 13:30

Sista tiden på Hawaii var fantastisk. Sista veckorna blev fyllda med en del drama och lite oväntade vändningar i både väder och annat, samt att det låg en hel del stress över oss då vi visste att vår tid höll på att rinna ut. Sen tog pluggande till v...

Av Lina - 17 december 2008 02:40

ANTLIGEN var sista dagen kommen av evigt pluggande! Den har terminen har varit helt galen for lina som har spenderat mycket tid i biblioteket och inte alls tillrackligt med tid pa stranden. Jag var sa taggad over att ga upp och ta mitt sista final ex...

Av Lina - 16 december 2008 03:47

Linnea och jag sag AVA i fredags och det var GRYMT. De spelade pa Pipeline Cafe och vi dansade som galningar. Jag maste erkanna att vi i princip sag hoga ut nar vi dansade runt, och det trodde alla runt omkring ocksa haha. Vi var de ENDA som dansade/...

Ovido - Quiz & Flashcards